luni, 4 ianuarie 2010

In noaptea de revelion



In noaptea de revelion am petrecut cu mai multi prieteni.Am fost la un prieten acasa si am petrecut pana dimineata,am ascultat muzica , am dansat si ne-am simtit bine cu totii , unii au mai baut cate un paharel de vin,votca,bere,mai multe.
La ora 00.00 am iesit afara am ciocnit o cupa cu sampanie,am puscat petarde, artificii, dupa aceea am intrat in casa si am continuat petrecera.Putin dupa miezul noptii unii dintre prieteni au plecat acasa pentru ca nu mai puteau sta,am mai ramas putini dar noi tot am continuat petrecera.
In final toti ne-am simtit bine si dupa ce s-a terminat petrecera am plecat cu totii acasa pentru ca eram obositi dupa o noapte ca aceeasta.

Un comentariu:

  1. multe greseli de acorduri, gramaticale si punctuatie. v-am spus de 42421342134 ca dupa virgula si punct se lasa spatiu, de ex.

    RăspundețiȘtergere