duminică, 28 februarie 2010

Parerea despre scoala mea


Sa-mi spun si eu parerea despre scoala mea,eu as vrea ca in clasa in care stam noi, clasa a IX-a B sa se renoveze deoarece e prea urata sta sa cada peretii pe noi,geamurile sunt vechi vine frigul de afara incat noi trebuie sa stam cu gecile pe noi,intr-un fel e bine ca acum vine vara si o sa fie mai racoare in clasa.Geamurile cele vechi ar trebui inlocuite cu geamuri termopan pentru ca tin mai bine caldura.
http://cobra.rdsor.ro aici mai multe detalii despre revista scolii Constantin Brancusi 2010.

3 comentarii:

  1. indeed that's what its happens, but your article is kind of the same with the article that Ovi posted, but good job.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ei stau intr`o banca si gandesc la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. adu-ti blogul la zi. esti in urma cu el. corecteaza si aspectul dar mai ales zecile de greseli, reciteste ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere