marți, 2 noiembrie 2010

Interviu despre Craciun

R :Buna
Ioana : Buna
R : a-si vrea sa te intreb ceva daca se poate
Ioana : Da se poate spune
R : a-si vrea sa iti iau un interviu despre Sarbatorile de Craciun
Ioana : Bine
R : Cum iti vei petrece tu Sarbatorile de Craciun?
Ioana : eu sarbatorile de Craciun am sa le petrec la o colega acasa cu familia ei
R : ok
R : apropo... si vacanta ti-o vei petrece acasa la colega ta?
Ioana : nu ... vacanta imi voi petrece acasa cu familia mea numai Craciunul imi petrec cu colega mea
R : ok
R : dar revelionul unde ti-l vei petrece?
Ioana : eu revelionul o sa mi-l petrec acasa cu familia mea
R : ai vrea ca vacanta de iarna sa tina mai mult?
Ioana : da
R : bine...
R : multumesc pentru interviul acordat
R : si succes in anul scolar
Ioana : nu aveti pentru ce si multumesc
Link:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu