duminică, 6 martie 2011

Interviu despre domeniul box si domeniul de programare WEB-DESIGN / myBB

Data: 07.03.2011
Reporter: Galea Ioana
Intervievat: Drobota Ovidiu
Reporter: Buna ziua!
D.O: Hello.
Reporter: Imi puteti acorda cateva minute?
D.O: Desigur.
Reporter: Care este domeniul in care va pricepeti cel mai bine?
D.O: Programare WEB-DESIGN / myBB .
D.O: Si boxul.
Reporter: Ati avut vreo competitie in box?
D.O: Da, am avut chiar mai multe.
Reporter: Ati avut aici la noi in judet sau in alte judete?
D.O: Da, am avut la noi in judet, cat si in alte judete.
D.O: La noi in jutet am participat la cupa BIHORUL, sala sporturilor, ORADEA.
Reporter: Bine
Reporter: Si ati castigat medalii?
D.O: Da, am castigat.
Reporter: Va reprezinta acest sport?
D.O: Da, pot spune ca ma reprezinta cand este vorba de Ciorba Emanuel.
Reporter: Bine
Reporter: Alte sporturi sau alte domenii care va mai plac?
D.O: Fotbalul imi place, dar cand joc cu amicii, sambata seara dupa toate cele intamplate.
Reporter: Si domeniul de programare WEB-DESIGN / myBB va pricepeti foarte bine?
D.O: Da, sper sa-l urmez ca facultate pe viitor.
Reporter: Si ati practicat undeva acest domeniu?
D.O: Inca nu, doar acasa pe laptop.
Reporter: Si daca ati termina facultatea ati dori sa va angajati in acest domeniu?
D.O: Da, chiar si aici in Romania. Este un "job" foarte bine platit si din punct de vedere international.
Reporter: Bine
Reporter: Va multimesc pentru timpul acordat
Reporter: O zi buna in continuare
D.O: Multumesc la fel.
D.O: La revedere [!!!!!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu