miercuri, 22 iunie 2011

Practica

In data de 22.06.2011 4 dintre colegi care au terminat mai repede treaba la calculator au mers in sala 42 pentru a face curat si sa fie totul in regula. Acesti elevi au fost: Daragiu Edward, Holasz David, Gombos Ioana, Galea Ioana. Daca ne-am facut treaba bine am putut merge acasa.
In data de 23.06.2011 eu am facut poze si i-am ajutat cate putin pe ceilalti colegi pentru a putea monta mai repede calculatoarele si pentru a face mai repede treaba care ne-a fost data.
Mai multi colegi au fost in sala 14 pentru a foace ordine si acolo pentru ca se va sustie examenul de bacalaureat sis a fie totul in ordine.
Majoritatea colegilor nu au venit la practica fiecare din anumite motive da nu conteaza ca am putut rezolva toate problemele si fara ajutorul lor si lor o sa le para rau pentru ca nu au luat parte la aceste activitati practice si poate ca nu v-or si incheiati.
Drobota Ovidiu si Moza Dorin au montat calculatoarele pentru a putea noi sa lucram cu trebe si putem publica acest articol pe blog.
In finalul acestei activitati pe data de 23.06.2011 toti elevii si-au facut treaba si au plecat acasa sau in parcuri unii dintre ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu