luni, 31 octombrie 2011

Ce meserie i se potriveste colegului meu Halasz David

Pfuuu... ce greu este sa-mi dau eu cu parerea ce va fi colegul meu peste cativa ani sau ce meserie va avea. Din cate am vazut eu, Halasz David cred ca are inclinatie de a fi tamplar sau orice are legatura cu aceasta meserie pentru ca am vazut ca se descurca destul de bine.
In general multi dintre noi nu stim ce meserie vom alege dar ce e sigur e sigur, el ar mai putea fii si postas pentru ca multi profesori il trimit sa duca foi sau carti altor profesori sau la biblioteca.
Eu cred ca el ar trebui sa decida ce va vrea sa faca nu eu sau altii pentru ca oricum nu o sa ia in considerare ce am spus eu sau altii. Sper sa-si aleaga un drum bun in viata si sa faca ceea ce ii place sau ce il pasioneaza.
Succes!!!

Un comentariu: