duminică, 13 iunie 2010

Cel mai bun prieten din liceu



Prietena cea mai buna pe care mi-am facut-o in liceu este o presoana de treaba si sufletista .

Noi ne intelegem bine deoarece eu pot sa ii spun problemele mele atat din scoala cat si din afara scolii si ma intelege si eu o inteleg pe ea cand vine vorba sa o ascult ce vrea sa imi povesteasca.

Mie imi place la ea ca nu este figuranta si nu are fite ca alte fete care se cred foarte frumoasa, ca nu vorbeste urat si nu injura fara motiv de aceea eu tin la ea si imi este foarte simpatica.

Avem gusturi diferite, prietena ca ea rar gasesc, cu care sa ma inteleg asa de bine.

Este o persoana sensibila, multi elevi din scoala vor sa ne certam dar noi nu ii bagam in seama. Nu le convine ca noi doua sa fim prietene bune, dar noi nu ne luam dupa lume.

Eu nu vreau sa ma cert cu ea pentru ca la unii elevi nu le convine ca noi sa fim prietene bune asa ca noi nu le dam atentie si nu ne vom certa din cauza lor.

Un comentariu: