miercuri, 23 iunie 2010

La practica

In prima zi de prectica noi am fost in sala 14 adica in laboratorul de AEL unde am avut de lucru despre o compunere despere ploaia de vara si de minim 300 de cuvinte, dupa aceea am venit in sala 23 si am facut in powerpoint compunerea despre o ploaia de vara la care am atasat poze si am facut-o in 15 slideurui.

In a doua zi am mutat mesele si scaunele de asemenea si calculatoarele pentru a putea face curat si sa stergem preful.Am fost impartiti, fiecare avea cate un rol de exemplu eu am fost servant, si l-am ajutat pe Nagy George ca sa curete unitatea centrala de praf si sa le aranjeze una peste alta ca sa ne fie mai usor sa le punem la loc de asemenea am ajutat-o si pe Torok Camelia ca sa duca monitoarele pe podium ca sa le poata sterge elevul care avea sarcina aceasta de praf, si am mai ajutat-o pe Gombos Ioana sa duca unitatea centrala la George ca sa la poata sterge de praf.
In a treia zi eu am avut rolul ca sa aspir in clasa da pe deasupra am mers in sala de sport si am maturat acolo niste cioburi de sticla ca sa nu se taie alti colegi care trebuiau sa mute "caprele de acolo intr-o salita mai mica si masa de ping-pong", dupa aceea am venit in sala 23 si i-am ajutat pe colegi sa puna in functiune calculatoarele si sa aranjeze scaunele pentru ca nu erau puse la locul unde trebuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu