miercuri, 25 aprilie 2012

Excursie pe Luna

Intr-o zi eu impreuna cu o colega de a mea am hotarat ca am vrea sa participam la o expeditie pe Luna, majoritatea prietenilor nostrii cand le-am povestit despre planurile noastre au fost surprinsi si au fost si amuzati de faptul ca noi vrem sa facem o calatorie pe Luna.
Am decis pentru ca am vazut un articol pe internet si ni sa parut foarte educativ si o experienta de neuitat in opinia noastra.
Am luat legatura cu cativa profesori si le-am povestit si lor, li sa parut foarte interesant si au spus ca ne sustin in ideea noastra de a calatorii pe Luna doar daca si parintii nostrii sunt de accord cu hotararea noastra, dar mie mi-a fost foarte greu sa ii conving ca vreau sa merg pe Luna deoarece isi fac griji pentru mine pentru ca e foarte periculos.
Cei care ne-au sprijinit in aceasta dorinta a noastra au luat legatura cu cei de la NASA pentru a vedea daca si ei sunt de acord, dar ei nu s-au opus pentru ca in urmatoarele zile si ei au o expeditie catre Luna si au hotarat ca 2 persoane nu sunt in plus pentru ca rar intalnesc asa persoane “curajoase” pentru a face acest lucru.
Intr-o zi ne-au sunat cei de la NASA si ne-au anuntat ca, calatoria pe Luna va avea loc in data de 03.05.2012 cu o racheta spatiala foarte performanta. Parerea mea este ca aceasta experienta va fii de neuitat.

5 comentarii: