- Am deschis Microsoft Word 2007:
- pe prima pagina am scris Capitolul I(styles: Heading 1) si o propozitie
- apoi am tinut apasat pe tasta CTRL si am dat ENTER
- mi-a aparut pagina 2 pe care am scris Capitolul II (styles: Heading 1) si o propozitie
- tot la fel am procedat si aici ca sa-mi apara alta pagina
- pe pagina 3 am scris iar Capitolul III (styles: Heading 1) si tot o propozitie
- apoi am apasat pe fereastra din Meniu, Reference
- am selectat din fereastra din stanga Table of Contents, dupa care am selectat Automatic Table
- dupa ce am facut toate acestea, am sters de pe fiecare pagina literele "itolul" ca sa ramana "Cap" ca sa arate mai bine in ultima pagina
- apoi in ultima pagina am dat click pe tabel si mi-a aparut Update Table, dupa care am accesat aceasta functie, mi-a aparut o mica fereastra la care trebuia selectat una din cele 2 functii, iar eu am selectat "Update entire table".
luni, 29 octombrie 2012
Cum sa creezi unui cuprins in Microsoft Word 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu