luni, 29 octombrie 2012

Cum sa creezi unui cuprins in Microsoft Word 2007

  • Am deschis Microsoft Word 2007:
  •  pe prima pagina am scris Capitolul I(styles: Heading 1) si o propozitie 
  • apoi am tinut apasat pe tasta CTRL si am dat ENTER 
  • mi-a aparut pagina 2 pe care am scris Capitolul II (styles: Heading 1) si o propozitie 
  • tot la fel am procedat si aici ca sa-mi apara alta pagina 
  • pe pagina 3 am scris iar Capitolul III (styles: Heading 1) si tot o propozitie 
  • apoi am apasat pe fereastra din Meniu, Reference
  •  am selectat din fereastra din stanga Table of Contents, dupa care am selectat Automatic Table 
  • dupa ce am facut toate acestea, am sters de pe fiecare pagina literele "itolul" ca sa ramana "Cap" ca sa arate mai bine in ultima pagina 
  • apoi in ultima pagina am dat click pe tabel si mi-a aparut Update Table, dupa care am accesat aceasta functie, mi-a aparut o mica fereastra la care trebuia selectat una din cele 2 functii, iar eu am selectat "Update entire table".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu