joi, 4 octombrie 2012

Lucrare in Photoshop


Cerinte:
1. incarcati documentul in ps cs2
2. redimensionati documentul astfel incat sa fie in latime cu 110% mai lat.
3. in partea dreapta, compuneti o macheta identica cu imaginea initiala ca forma/culori/spatii/font/dimensiuni dar continut diferit.
4. intre cele doua proiecte, original si rezultat, adica cei 10% liberi inca, desenati o sageata de la stanga la dreapta.
5. salvati rezultatul in format jpg si uploadati pe blog, explicand proiectul.
1. Am pus originalul pozei in photoshop.
2. Am redimensionat poza cu 110% la image canvas size.
3. Am bifat functia relative si am scris 110% si am apasat pe sageata stanga.
4. Am pus alte poze si texte in imaginea alaturata dupa sageata ca sa semene cat de cat cu cea originala.
5. Ca sa se deosebeasca imaginile am desenat o sageata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu